Nadal twierdzę, że u podstaw tych wszystkich tragedii leży brak przewidywania na etapie projektowania ul. Pileckiego.
1. Dlaczego nowo powstała ulica Pileckiego jest uprzywilejowana w stosunku do istniejącej "od zawsze" ulicy Orłowskiej? Można było się spodziewać, że wielu kierowców pojedzie "na pamięć".
2. Dlaczego podrzędna gminna droga ma pierwszeństwo nad drogą powiatową?
3. Dlaczego w ogóle jakaś droga ma tu pierwszeństwo. Dlaczego nie zaprojektowano tego skrzyżowania w formie ronda? Najbezpieczniejszego ze skrzyżowań...
Wzywam osoby odpowiedzialne za to skrzyżowanie do zaprzestania igrania z życiem i zdrowiem kierowców. Panowie, przestańcie wymyślać jakieś dziwne rozwiązania, bo jak widać one się nie sprawdzają. Koła nie wymyślicie, pora zobaczyć jak to robią inni. Uczyć się od lepszych to nie wstyd...
Jest takie miasto, Kwidzyn. Przez to miasto przebiega droga krajowa nr 55 i właśnie na tej drodze na terenie miasta jest dziewięć(!!!) rond. Można?
Ogólnie w tym niedużym mieście, ale z dużym ruchem samochodów ciężarowych (największe w Europie zakłady papiernicze) jest czternaście rond.
Jedno z nich można skopiować do Inowrocławia i umieścić na opisywanym wyżej skrzyżowaniu. Podejrzewam, że koszt przeróbki nie byłby wysoki. Z resztą, bezpieczeństwo nie ma ceny!!!
POLECAMY:
IV Matematyczna Noc Maturzystów 2018 w Królówce [zdjęcia]
Info z Polski - przegląd najważniejszych oraz najciekawszych informacji z kraju 01.03.2018
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?