Inowrocławski ratusz rusza z kampanią promującą Park Solankowy. Akcja już ruszyła w internecie.

Mieszkańcy Inowrocławia, powiatu, goście odwiedzający nasze miasto oraz turyści spędzający u nas urlop - to właśnie do tych osób skierowano kampanię informacyjną "Solanki masz gratis".

Park Solankowy to miejsce, w którym od czasu do czasu na spacer przychodzi każdy inowrocławianin, nie mówiąc już o turystach. To miejsce, w którym znajduje się około pięć tysięcy krzewów i drzew - także posiadających status Pomnika Przyrody. Jednocześnie to jedno z tych miejsc w Inowrocławiu, gdzie aby wejść nie trzeba kupować biletu. Solanki są za darmo. Dla finansów miejskich nie stanowią obciążenia, a nawet porafią na siebie zarobić.

- Rzeczywisty koszt utrzymania Parku Solankowego to około 2,4 mln zł, natomiast z opłaty uzdrowiskowej i dotacji rządowej Miasto uzyskuje 3,32 mln zł. Park Solankowy zarobi w tym roku ponad 900 tysięcy złotych. To ważne aby mieszkańcy Inowrocławia mieli świadomość, że Park Solankowy nie jest obciążeniem dla budżetu ani ich kieszeni. Inowrocławianie Solanki mają gratis. Stąd też nazwa całego projektu mówi Agnieszka Chrząszcz Naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej.

O akcji będzie można dowiedzieć się od 21 listopada w mediach, a także w internecie, na stronie solankigratis.pl oraz w mediach społecznościowych: facebook.com/kochamsolanki.
Organizatorzy przewidują konkursy dla miłośników Parku Solankowego. Do wygrania będa między innymi pluszowe maskotki wiewiórek oraz kolorowe parasole.

Urząd miasta

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!