Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Może jesteś HENRY i nawet o tym nie wiesz? Firmy i handlowcy rozpoczynają prawdziwy bój o nową generację konsumentów. Jak skorzystamy?

HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w nabywaniu usług, jak również ich realizacji. Istotna jest także dla nich realizacja marzeń związanych z motoryzacją i elektroniką oraz sportem. Dążąc do spełnienia swoich marzeń i potrzeb chcą, aby były one dostępne jak najszybciej – co podkreślił co drugi uczestnik badania.

Zobacz również

Kibice na meczu Pogoń - GKS Zio-Max. Byliście? Szukajcie się na zdjęciach

Kibice na meczu Pogoń - GKS Zio-Max. Byliście? Szukajcie się na zdjęciach

Rzeźniczak zadebiutuje w Clout MMA. "Nigdy się nie biłem"

Rzeźniczak zadebiutuje w Clout MMA. "Nigdy się nie biłem"

Polecamy

Zachwycające Gorges du Verdon, czyli europejski Wielki Kanion

Zachwycające Gorges du Verdon, czyli europejski Wielki Kanion

Uważaj na jadalne robaki! Nawet próbowanie z ciekawości może źle się skończyć

Uważaj na jadalne robaki! Nawet próbowanie z ciekawości może źle się skończyć

Polska branża motoryzacyjna będzie się coraz bardziej automatyzować

Polska branża motoryzacyjna będzie się coraz bardziej automatyzować