Powód? Zagrożenie epidemiologiczne i konieczność ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów petentów z pracownikami urzędu.
Załatwianie wszelkich spraw odbywa się telefonicznie, drogą e-mail, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub w wyjątkowych sytuacjach, w godzinach 9.00 – 14.00 za pomocą „skrzynki podawczej” umieszczonej w holu urzędu przy ul. Ratuszowej 38. Nieczynne będzie biuro podawcze, a na teren urzędu wpuszczani zostaną wyłącznie pracownicy, zgodnie z przyjętymi procedurami bezpieczeństwa
- informuje Artur Kisielewicz z inowrocławskiego starostwa.
Tłumaczy, że wszelkie sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu należy załatwiać poprzez składanie zakopertowanych wniosków z dołączonym numerem telefonu kontaktowego w „skrzynce podawczej”.
- Odbiór dowodów rejestracyjnych następuje przez wirtualne wydanie w systemie CEPiK, natomiast dowód rejestracyjny, karta pojazdu i decyzja przesłana zostanie listowanie na adres zamieszkania. Prawa jazdy uzyskane po raz pierwszy oraz wtórniki praw jazdy będą przesyłane listowanie na adres zamieszkania. Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „D” po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru - dodaje Artur Kisielewicz.
- Lot nad Jeziorem Pakoskim [zdjęcia,wideo]
- Mieszkańcy gminy Pakość dostaną płyn do dezynfekcji i maseczki
- W zamkniętej Palmiarni w Inowrocławiu tętni życie [zobaczcie zdjęcia]
- Koronawirus. W Janikowie dezynfekują chodniki, parkingi...
- Drogę przebiegło im... stado muflonów [zdjęcia]
- #zarażamydobrem. "Widzialna Ręka" - cudowna akcja w Inowrocławiu
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?