To przede wszystkim przedsięwzięcie, które pozwoli nawiązać potrzebne kontakty z kontrahentami znajdującymi się zarówno na terenie Polski jak i Europy, a także wziąć udział w spotkaniach i warsztatach - wszystko aby poszerzyć ofertę Inowrocławia.
Warto zaznaczyć, że w targach wzięło udział 73 wystawców, których stoiska według szacunków organizatorów miało odwiedzić kilka tysięcy osób.
- Obecność Inowrocławia, Inlot-u, lokalnych firm to okazja do zaprezentowania atrakcji i bogatych możliwości naszego miasta na tle województwa kujawsko-pomorskiego oraz innych regionów Polski a nawet Europy. To także okazja do prezentacji oferty organizacji turystycznych, biur podróży, lokalnych producentów - mówi Agnieszka Chrząszcz, Naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej.
Nasz region reprezentowany jest przez firmy: Lovenda Kujawska, hotel Bast, Lew Hostel, "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław, Kalwarię Pakoską, a także Miasto Inowrocław.
O tym w jaki sposób można wykorzystać czas targów mówi Monika Nowicka, kierownik działu marketingu "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław:
- Można zapoznać się z ofertami dla turystów indywidualnych i nawiązać kontakty dla branży. Targi są okazją do poszerzenia oferty o nowe kierunki i produkty. Kilkudziesięciu wystawców przygotowało propozycje wyjazdów, hoteli, atrakcji turystycznych, przejazdów.
W piątek wystawcy wzięli udział w spotkaniach, organizowano warsztaty, odbywały się rozmowy handlowe. Uczestnicy widzieli okazję przede wszystkim do wymiany doświadczeń i zaprezentowania swojej oferty pośród przedstawicieli branży turystycznej.
Sobota to dzień, w którym targi otwarto dla osób indywidualnych. Do stoisk podchodzili najczęściej ci, którzy szukali pomysłów na odpoczynek w nadchodzącym sezonie.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?