Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Galeria Solna w Inowrocławiu otrzymała nagrodę PRCH Retail Awards za projekt dla młodzieży

OPRAC.: (szym)
Podczas XIV edycji PRCH Retail Awards, Galeria Solna w Inowrocławiu otrzymała nagrodę za projekt dla młodzieży "Nasz Głos. Jestem, kocham, ufam, czuję".
Podczas XIV edycji PRCH Retail Awards, Galeria Solna w Inowrocławiu otrzymała nagrodę za projekt dla młodzieży "Nasz Głos. Jestem, kocham, ufam, czuję". Nadesłane
Podczas XIV edycji PRCH Retail Awards, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla centrów handlowych Galeria Solna w Inowrocławiu otrzymała nagrodę za projekt dla młodzieży "Nasz Głos. Jestem, kocham, ufam, czuję".

Galerii Solnej w Inowrocławiu za projekt "Nasz Głos. Jestem, kocham, ufam, czuję" otrzymała srebrną statuetkę w kategorii działania i strategia CSR roku podczas XIV edycji PRCH Retail Awards.

- To ogromne wyróżnienie, szczególnie że rywalizowaliśmy z centrami handlowymi z całego kraju. Niezmiernie cieszymy się, że nasze działania zostały tak pozytywnie odebrane. Możliwość wspierania lokalnej społeczności i realizacja działań CSR dają nam ogromną satysfakcję i impuls do dalszego działania - mówi Emilia Iwanciw-Czerwińska, dyrektorka Galerii Solnej.

Inowrocławska galeria przypomina, że projekt "Nasz Głos. Jestem, kocham, ufam, czuję" to odpowiedź na duży wzrost depresji i wzrastającą liczbę przestępstw popełnianych przez młodzież. Galeria Solna przygotowała go we współpracy zarówno z Ośrodkiem Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu, a także z Komendą Powiatową Policji w Inowrocławiu.

- Pandemia, znaczne ograniczenie kontaktów z rówieśnikami, a następnie wybuch wojny w Ukrainie odcisnęły piętno na psychice młodych osób. Za pomocą projektu "Nasz głos" chcieliśmy oddać głos w ręce młodych ludzi, dowiedzieć się, co ich boli, czego potrzebują. Zależało nam także, by rozbudzić w młodych pasję - dodaje Emilia Iwanciw-Czerwińska.

Młodzież mogła, podczas tego przedsięwzięcia, wyrazić siebie w różnych formach:

  • stworzyć gafitti, które zdobi ekrany akustyczne przy Galerii Solnej,
  • wystąpić w kierowanym do pedagogów i rodziców filmie, w których opowiadali co ich boli, jaki jest ich świat, a także co zabrała im pandemia i co im odbiera tocząca się na Ukrainie wojna,
  • wziąć udział w sesji zdjęciowej (wystąpiło w niej dziesięciu uczestników),
  • wziąć udział w warsztatach tworzenia beatów, czyli podkładów muzycznych.

Wspomniany konkurs, PRCH Retail Awards jest eksperckim i niezależnym konkursem organizowanym rokrocznie przez Polską Rade Centrów Handlowych. Biorą w nim udział deweloperzy, inwestorzy oraz zarządcy obiektów.

To nie pierwsze wyróżnienie dla Galerii Solnej w Inowrocławiu, w tym konkursie. Wcześniej otrzymała ona złotą statuetkę za stworzenie Zielonego Zakątku, czyli ekosfery z sensorycznym ogrodem i pasieką edukacyjną, a także tytuł Mistrza Dobrych Praktyk w 2021 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na inowroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto