MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Szach-mat w Złotnikach Kujawskich

Renata Napierkowska
Trzydzieścioro uczniów z kilku szkół wzięło udział w X Jubileuszowym Gminnym Turnieju Szachowym zorganizowanym przez Szkołę Podstawową w Złotnikach Kujawskich.

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Złotnikach Kujawskich po raz dziesiąty wystosowała zaproszenia do szkół podstawowych z terenu gminy Złotniki Kujawskie, aby uczniowie wzięli udział w X Jubileuszowym Gminnym Turnieju Szachowym, o puchar dyrektora szkoły. Zaproszenie przyjęły Szkoła Podstawowa w Gniewkówcu oraz Zespół Placówek Oświatowych w Tucznie.

- W sumie w turnieju wystartowało 30 uczniów. Zawodnicy przygotowywali się do udziału w rozgrywkach szachowych pod kierunkiem nauczycieli: Celiny Kopydłowskiej ze SP w Złotnikiach Kujawskich, Roberta Kruka z ZPO w Tucznnie oraz Krzysztofa Ceglarskiego z Gniewkówca. Turniej sędziował Piotr Czarnolewski. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję - mówi Maria Berger, dyrektor SP im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich.
Zwycięzcy zostali nagrodzeni pucharami i dyplomami, a wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe notesy.

Wyniki turnieju:

I miejsce Oskar Furmański klasa V ze Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika

w Złotnikach Kujawskich

II miejsce Błażej Karczewski klasa VI ze Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Złotnikach Kujawskich

III miejsce Igor Korzenecki klasa IV z Zespołu Placówek Oświatowych w Tucznie.

Czytaj także: Piotr Kuszyński, czyli „Włóczykij” z Inowrocławia. Pod koniec grudnia wyrusza na Filipiny

Dziennikarz "Pomorskiej" gra w szachy z mistrzem:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Seria pożarów Premier reaguje

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na inowroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto