- Od dnia objęcia stanowiska prezesa zarządu postawiłem sobie za cel stworzenie profesjonalnego miejsca dla obsługi naszych klientów. Liczę na to, że BOK będzie świetnie służyć spółce. Ma zagwarantować pełną obsługę odbiorców od udzielania informacji na temat podłączenia do naszej sieci, po zawarcie umowy na dostawę ciepła oraz załatwianie innych bieżących problemów. Bardzo się cieszę, że od dzisiaj możemy gościć naszych klientów w zupełnie nowym otoczeniu. Wszelkie wprowadzone zmiany zostały zaprojektowane z myślą o ich wygodzie
i komforcie. To bardzo przyjazne, nowoczesne i estetyczne pomieszczenie. Godna wizytówka firmy i miasta - powiedział Piotr Pawlak, prezes zarządu inowrocławskiego ZEC-u.
Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Obiekt jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.
Mogą z niego korzystać zarówno klienci indywidualni, firmy, kontrahenci, a także ci, którzy chcą przyłączyć się do sieci ciepłowniczej ZEC-u. Z biurem można się kontaktować także telefonicznie pod numerami telefonów: 52 354 11 10 lub 52 354 11 45, a także mailowo: [email protected].
POLECAMY:
Czy Inowrocław wprowadzi na ulicach strefę "Tempo 30"?
Rowerowe show Jonasza Pakulskiego:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?